
De expositie is te zien van 19 mei tot en met 30 mei 2026.
Het Groene HartHuys is geopend op:
dinsdag van 10.00 – 16.30 uur
woensdag, donderdag en vrijdag van 13.00 tot 16.30 uur
zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur
Op afspraak: tel. 06 – 53772519
In deze expositie tonen de deelnemers aan het project Kunst door de brievenbus hun werk. Het werk is de voorbije maanden gemaakt door vele enthousiaste deelnemers aan dit project.
Kunst door de brievenbus is een creatief project voor iedereen die graag tekent, schildert of gewoon iets nieuws wil proberen. Je ontvangt 12 keer een kaart met een kunstopdracht bij je thuis. De opdrachten zijn gemaakt door drie kunstenaars en zijn leuk voor zowel beginners als ervaren tekenaars. Je maakt het kunstwerk gewoon met wat je in huis hebt: pen, potlood, krijt, verf of iets anders creatiefs.
Voor wie is het? Voor iedereen die:
graag tekent of schildert, zowel voor ervaren en onervaren tekenaars, kunstenaars;
denkt dat hij of zij niet goed kan tekenen, (maar het gewoon wil proberen!);
creatief bezig wil zijn;
thuis zelf aan de slag wil, of samen creatief bezig wil zijn op een locatie in Reeuwijk of Bodegraven met begeleiding.
Kortom: kunst door de brievenbus is er voor iedereen. In het najaar start een nieuwe ronde, de startdatum is nog niet bekend.
Zie voor meer informatie: Kunstkring – Bodegraven-Reeuwijk
Recente reacties